جام حذفی؛ مونیخ 1860 0 - 2 دورتموند؛ صعود دشوار طلایی پوشان!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- بروسیا دورتموند در دیداری دشوار، با پیروزی در مقابل مونیخ 1860 توانست به دور بعد جام حذفی آلمان صعود کند.

دورتموندی ها در دیداری که کار سختی در مقابل دفاع 11 نفره مونیخی ها داشتند، توانستند در پایان 120 دقیقه با نتیجه 2-0 و با گل های اوبامیانگ و مخیتاریان، با پیروزی از زمین بازی خارج شوند. متس هوملس در این بازی، وظیفه کاپیتانی دورتموند را به عهده داشت.

ترکیب دو تیم

بروسیا دورتموند: لنگراک- هوملس- دورم- سوکراتیس- گروسکرویتز- بندر(هافمن)- شاهین- رویس- مخیتاریان- بلاژیکوفسکی(اوبامیانگ)- لواندوفسکی(شیبر)

مونیخ 1860: کیرالی- بولوو- شیندلر- وژکوویاک- وولز(توماسوف)- آدلونگ- استاهل- وانن وتش- اشتارک- استپلکمپ- لاث(فرند)

شرح بازی

برتری دورتموند از ابتدای بازی مشهود بود و مونیخی ها نیز مشخص بود که برای رسیدن به پنالتی ها، پا به میدان گذاشته بودند و انصافا خوب دفاع کردند. نیمه اول با این که کامل در دست دورتموند اما موقعیت بسیار خطرناکی نداشت اما دورتموند نیمه دوم را جدی تر آغاز کرد و اولین خطر دورتموند شوت محکم کوبا بود که به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. 10 دقیقه بعد طی حرکاتی زیبا و پاس های تک ضرب توپ به گروسکرویتز رسید و او هم لوا را در موقعیتی عالی قرار داد اما وی نتوانست دروازه خالی را باز کند تا با دخالت دروازه بان و مدافع حریف، توپ دور شود و در باقی دقایق در این نیمه نیز دورتموندی ها هر چه حمله کردند به سد محکم دفاعی مونیخی ها برخورد کردند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در 5دقیقه ابتدایی وقت اضافه اول، دو بار تیر دروازه مونیخ 1860 به لرزه درآمد. در دقیقه 92 ضربه رویس با برخورد با پای کیرالی به تیر دروازه برخورد کرد و در دقیقه 95 نیز، مارکو از روی یک ضربه آزاد تیر دروازه آبی پوشان مونیخی را لرزاند. حملات دورتموند ادامه یافت تا این که در دقیقه 104، مدافعین مونیخ 1860 بر روی رویس مرتکب پنالتی شدند و اوبامیانگ این پنالتی را با ضربه ای دقیقه به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 108 دورتموند برای بار دوم به گل رسید. طی یک ضد حمله هافمن صاحب توپ شد و با پاسی فوق العاده مخیتاریان را صاحب توپ کرد و وی با جا گذاشتن دروازه بان و یک تو سر توپ عالی دروازه خالی را باز کرد. آخرین موقعیت بازی ضربه ی کاشته بسیار زیبای اوبامیانگ بود که به تیر دروازه برخورد کرد. مونیخی ها در این بازی، به طور منسجم و سازماندهی شده به دفاع کردن پرداختند و کار را برای طلایی پوشان وستفالن سخت کردند و دروازه بان آن ها، کیرالی به کمک تیر دروازه روز خوبی را گذراندند و از نکات جالب این بازی درصد مالکیت 77 به 23 به سود دورتموند بود!

از مارکو رویس می توان به عنوان بهترین بازیکن زمین یاد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:15 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 30619
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1